کشور چین و جاذبه های گردشگری آن



- 

چندین نکته درباره کشور چین :

چین چهارمین تمدن بزرگ دنیا را دارد. این کشور در تمام دوران های تاریخی پا به پای امپراتوری ایران و رُم باستان بر شرق آسیا حکمرانی می کرد.

کشور چین با دارا بودن پیشینه ای بسیار کهن، مناظر دیدنی متنوع طبیعی، بناها و مقبره‌های خیره کننده، جزو 5 کشور اول دنیا در زمینه گردشگری است.

چینی‌ها آمار بیشترین سفرهای سالانه‌ی خارجی در دنیا را از آن خود کرده‌اند، به عبارت دیگر مردم چین علاقه‌ی زیادی به سفر دارند.

جاذبه های گردشگری چین بسیار متنوع هستند. چنانچه بخواهید همه آنها را ببینید، زمان زیادی لازم خواهید داشت.

طبیعت بکر، دریاها و رودخانه های متفاوت در چین و همچنین معابد فراوان و زیبا در چین و به عبارتی زیبایی های تمام نشدنی این سرزمین، امکان سفر به چین را در تمامی فصل های سال مهیا کرده‌اند.

از مراکز خرید و بازارهای چین نباید گذشت. این کشور بزرگ ترین صادرکننده محصولات به دنیا در کیفیت های مختلف است.

چین سرزمین پانداهاست. پانداها حیوانات بومی چین هستند و با حرکات بامزه‌ی خود علاقه مندان به حیات وحش را ترغیب به خرید تور چین می کنند.

چینی ها در سال بیش از 45 میلیارد چاپستیک مصرف می کنند که در مقایسه با جمعیت کشور آمار قابل توجهی است.

رابطه تنگاتنگی بین کشور چین و کالیفرنیا وجود دارد و این کشور اغلب با کالیفرنیا مقایسه می شود.

سفری شگفت آور با تور چین

تور چین می تواند یکی از سفرهای هیجان انگیز و شگفت آور زندگیتان را باعث شود ، چین از تورهای بسیار محبوب در میان گردشگران در تمام دنیا و همچنین ایرانیان عزیز خصوصا در بین پکیج های تور نوروز است ، چرا که چین یکی از کهنسال ترین کشورهای دنیا است که تاریخی غنی و تمدنی بسیار کهن دارد و حیف است که به این کشور نروید و از مناطق گردشگری چین دیدن نکنید ، کشور چین قبل از هندوستان ، پرجمعیت ترین کشور دنیا است و در آسیای شرقی قرار دارد و از نظر وسعت دومین کشور بزرگ دنیا به شمار می رود ، واحد پولی چین ، یوان است که در دنیا رایج است ، چین کشوری با تنوع و پوشش گیاهی متفاوت است و در این کشور بزرگ و زیبا می توانید انواع جنگل ها و بیابان های متنوع را ببینید ، جمهوری خلق چین دارای یک حکومت کمونیست است که جدیدا رهبر آن ها حکومت را مادام العمر از آن خود کرد ، لازم به ذکر است که امروزه بزرگ ترین اقتصاد دنیا چین می باشد و اقتصاد کشور های  دیگر نیز بر اقتصاد چین استوار است. سفر با تور نوروز چین یکی از سفرهای خاطره انگیز و به یادماندنی خواهد بود چون در این سفر علاوه بر دیدن طبیعت زیبا و منحصر به فرد با تاریخی شگفت انگیز رو به رو خواهید که به هزاران سال پیش مربوط می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | 16:24 | نویسنده : تیوا تور |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • 
  • 
  • 
  •