تور هند و دلایلی برای انتخاب آن



- 

کمتر سفری مانند تور هند در دنیا وجود دارد که چنین تاثیر عمیق و ماندگاری بر جان گردشگران باقی بگذارد. قرار گرفته بر خاکی که در هر ذره‌اش دنیایی بی‌انتها از فراز و نشیب‌های تاریخی را نهان کرده است، شاید کشوری بر روی زمین پیدا نشود که منزلگاه چنین تضادهای مشخص و بی‌پروایی باشد. جایی که مردمانی با فرهنگ‌ها و ادیان مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند و در یک چیز مشترک هستند:

همگی خود را هندی می‌دانند. در تور هند خیلی زود متوجه می‌شوید دنیای دور و برتان با مکان‌های فیلم‌برداری در فیلم‌های بالیوودی تفاوت زیادی دارند، با این حال خواهید دید که خلوص، مهربانی، شور و حرارت مردمان این سرزمین دست کمی از عاشق‌پیشه‌های آن فیلم‌ها ندارد. سفر به این سرزمین سفری برای خروش حواس پنجگانه است: موسیقی بی‌امان صداهای دور و برتان، غلیان رنگ‌ها در هر منظره‌ای که در پیش رویتان قرار می‌گیرد و مواجهه با تناقضاتی گاه افراطی. تور هند پر است از این غیر منتظره‌ها ولی می‌توان از یک چیز با قطعیت سخن گفت و آن این است که شما بعد از این ماجراجویی دلپذیر به شکل همان آدم قبلی به خانه بر نمی‌گردید.

مردم محلی در این سرزمین به خصوص در مناطق روستایی برخی از مهربان‌ترین و مهمان‌نوازترین مردمی هستند که در کل سفرهایتان با آنها برخورد خواهید کرد. چه یکی از مردم محلی شما را برای خوردن یک غذای سنتی به خانه‌اش دعوت کند یا حتی زمانی که در خیابان‌ها می‌گردید و با بچه‌هایی که در حال بازی کردن هستند برخورد می‌کنید، در تور هند از گرمی و خلوص این مردمان تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.

تاج محل یکی از عجایب هفتگانه جهان است و معروف‌ترین نماد این سرزمین و بدون شک یکی از باشکوه‌ترین آرامگاه‌ها در کل جهان است. این ساختمان زیبا توسط شاه جهان و به عنوان بادبودی برای همسر محبوبش ساخته شد. این "قطره اشک بر چهره ابدیت" به شکل گسترده‌ای به عنوان زیباترین سازه‌ای که تا به حال در این دنیا ساخته شده شناخته می‌شود. بازدید از سازه مرمری تاج محل، باید در لیست هر کسی که به تور هند می‌رود وجود داشته باشد.

بزرگ ترین معبد هند

معبد رانگِناتس‌وامی با مساحتی بالغ بر 60 هکتار در شهر تیروچیراپالی از ایالت تامیل نادو در منطقه سریرانگام واقع شده است. ساخت این معبد با شکوه در سال 1336 میلادی آغاز شده و در سال 1565 میلادی پایان یافت. گردشگران تور هند لازم است بدانند که این معبد به یکی از خدایان هندی به نام رانگاناتا اختصاص دارد. بزرگ ترین معبد هند دارای 21 برج، 50 زیارتگاه و در حدود 40 بنای دیگر بوده که همگی درون دیواری هزار متری محصور شده اند. 21 برج موجود در این معبد ساختار اصلی آن را تشکیل داده اند. از میان 21 برج معبد، برجی که راجاگوپورام نام دارد، دومین برج معبد بلند در قاره آسیا می باشد که ارتفاعی در حدود 73 متر داشته و شامل 13 طبقه می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | 16:41 | نویسنده : تیوا تور |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • 
  • 
  • 
  •